Alla inlägg under januari 2013

Av Matylda - 7 januari 2013 17:45

 

DE DÄR KAN MAN KALLA PÅSK HARE.  den bilden tog min pappa i påskas.

Av Matylda - 7 januari 2013 10:58


  här har ni får. p.s det är inte mina.  

Av Matylda - 6 januari 2013 19:47

 

GOD NATT BLOGGEN SES IMORGON DÅ KOMMER DET FLER IN LÄGG SES.        

Av Matylda - 6 januari 2013 17:29

   NU SKA JAG SE MIN STORE BROR TÄNDA EN FYRVERKERI STRIDS VAGN  


Av Matylda - 6 januari 2013 17:15


 

Kalle flyggare din busare du smet igen  när jag hållde dig.  


Av Matylda - 5 januari 2013 16:53

           

Namn:Stampelina.           Namn:Bruno.                        Namn:Kalle flygare.        Namn: Lilla gubben

ålder:4.                              ålder:3.                           ålder:1.                           ålder: några månader.

 ögonfärg:svart.                  ögonfärg: svart-brun.        ögofärg: svart och vit.    ögonfärg: svart-brun

favorit leksak:filt.               favorit leksak: boll .          favorit leksak: spegel.      favoritleksak: toarulle och ihållit 

favorit lek:gå i koppel.        favorit lek: tan.                 favorit lek: flyga runt.         corn   flakes paket.

favorit mat: äpple,knäcke   favorit mat: äpple,morot    favorit mat: frö,sallad      favorit lek: kura göma.

och potatis.                        russin och peparkaka.        och äpple.                         favorit mat: morot och gurka.             

                                                                                                                                                                               

Hoppas ni gilla detta ses.   


Av Matylda - 5 januari 2013 15:42

 

Nu ska mitt marsvin Lilla gubben och jag leka lite han älskar t.e.x att gå i ett i hållit corn flakes paket och leka kura göma ses sen.  

Av Matylda - 5 januari 2013 10:00


 

rubriken har rätt jag ska rasta två kaniner och ett marsvin. idag det ska bli roligt ses.  

Presentation


Jag heter Matylda och är 1o år och spelar handboll jag älskar djur,smink, mode och att fotografera

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilket av mina djur är sötast.
 BRUNO.
 STAMPELINA.
 LILLA GUBBEN.
 KALLE FLYGARE.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards